Avtomobilski trg postaja vse bolj zahteven in konkurenčen. Proizvajalci in njihovi pooblaščeni trgovci se zavedajo pomena strank za svoje poslovanje in pomembnosti kakovostnih izdelkov in storitev. V tem pogledu želimo mi, PIA (Porsche Inter Auto), narediti korak naprej in se razlikovati od drugih. Prisluhnili smo našim strankam in prepoznali njihova pričakovanja. Naša želja in poslanstvo sta, da jih izpolnimo ali celo presežemo in s tem ustvarimo zadovoljne stranke, ki nam bodo zaupale in ostajale z nami.
Pred nami so izzivi, ki se kažejo skozi pričakovanja strank po:
- vedno bolj osebnem pristopu,
- individualno prilagojenih rešitvah,
- več nivojskih izkušnjah z našimi izdelki in storitvami,
- cenovni učinkovitosti,
- razpoložljivosti in visoki odzivnosti,
- pripadnosti blagovni znamki, ki je nagrajena.
Naš odgovor na te izzive predstavljajo PIA obljube strankam, ki so del našega delovanja, del naše kulture podjetja. Zaposlenim, ki že delajo v podjetju ali pa to še bodo, kažejo smer našega delovanja, popolne predanosti strankam in zavedanju njihovega pomena za podjetje. PIA obljube so zaveza nad standardi blagovnih znamk, ki jih zastopamo, so način našega poslovnega življenja. S tem razlogom želimo, da jih vsak zaposleni razume in jih v čim večji meri vključi v svoje delovanje.
Obljuba pomeni več kot le odnos.
V ozadju stoji sporočilo, kaj nam pomenijo naše stranke in kaj smo za njih pripravljeni narediti vsi in vsak posameznik.
Svoj odnos dokazujemo z dejanji, ki presegajo pričakovanja naših strank.
Obljuba povezuje potrebe in pričakovanja naših strank z našimi visokokakovostnimi izdelki in storitvami ter strokovnim svetovanjem.
Strokovnost in izkušnje naših svetovalcev so zagotovilo za brezskrbnost naših strank.
Skozi odnos s stranko si pridobivamo zaupanje za svetovanje o optimalnih rešitvah.
Želimo, da naše stranke pridejo v stik z našimi izdelki preko testnih voženj, nakupa in lastništva vozila ali nadomestnega vozila v času vzdrževanja.
Izkušnja vrhunske mobilnosti je mnogo več kot le vozna izkušnja.
Strankam želimo dati občutek, da ima pri nas kakovost svojo ceno.
Nakup naših izdelkov in storitev ni strošek, temveč investicija v njihovo zanesljivo delovanje.
Obljuba ima več pomenov: lokacija trgovca, odpiralni čas, razpoložljivost svetovalcev, izdelkov in storitev ter podpornih služb, s katerimi skrbimo, da stranka nikoli ni prepuščena sama sebi.
Občutek, da je stranki nekdo na voljo.
Naš odnos s stranko se ne zaključi z nakupom vozila.
To je v resnici vstop v našo družino, kjer ohranjamo stike, si izkazujemo pozornost in poskrbimo za naše zveste stranke.
To je partnerski odnos v prodajno-poprodajnem ciklusu, ki se nenehno nadaljuje.